الثلاثاء، 31 يوليو 2012

الحمد لله...

التدوينة دي اسمها الحمد لله ... انا كنت مهمومة قوي قوي والحمد لله بعد البركان دا كله ارتحت .... وحشتيني يا أمي وبتوحشيني وأنا مظلوم.






أنا كنت كده من كام ساعة ... لكني جريت علي صحابي عشان يحضنوني وفضفضت  وفي عز الاه تنحت وقلت لاء أنا تعبان لاني مظلوم وربنا هايجبلي حقي.




أنا كنت نايم كده  .... ومخنوق, عايز حقي ومش عارف أجيبه وبقول من جواية يا رب أنا لا ليا أم ولا ليا أب أنا ما عندي غيرك يا رب ... فاجأة سلاسل وحبال لقتها بتتحل من عليَّ.





قمت أعمل كده والنور مقطوع .... والنور جيه ولما جيه نسيت الموضوع. 

أصله موضوع عبيط ( تفاه تفاهت البنات وربنا )

هناك 19 تعليقًا:

  1. {وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْيَسْتَجِيبُوا لِي وَلْيُؤْمِنُوا بِي لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ}[البقرة: 186]. ان الله هو العالم والمطلع والقادر وليس كاقدرته شيء ربنا يفك كربك ويزل همك

    ردحذف
  2. هند معروف
    ماضاقت الا فرجت .والنسيان نعمة والتطنيش والتتنيح نعمة اكبر ,وربنا اكبر من الكل
    cheer up Hobty

    ردحذف
  3. صباح الغاردينيا منمونة
    سلامتك من الألم والتعب والضيق وأفتكري دايماً ربك مش بينسى من دعاه ولا بينه وبين دعوة المظلوم حجاب ويارب تكون تفاهات بنات المهم ابتسمي :) "
    ؛؛
    ؛
    لروحك عبق الغاردينيا
    كانت هنا
    reemaas

    ردحذف
    الردود
    1. الله يخليكي يا ريماس والله ربنا اعلم بحالي بس الحمد لله في الاول والاخر

      حذف
  4. ألا قوليلي

    ليه كاتبة بصيغة المذكر.. وفي نفس ذات الوقت حاطة صور بناتيت؟؟

    ردحذف
    الردود
    1. عشان من جواية بحس اني ب 100 راااااااجل لكن شكلي بنت :D

      حذف
    2. اايه الحكايه عشان نعرف انتى مظلومه والالاء لان ساعات الواحد مننا فاهم ان هو صح دايما والناس غلط

      حذف
    3. خلاف بسيط حضرتك بين اي اتنين صحاب بيعتبروا انهم اخوات وعادي يعني انا تحت قلت انه تفاهة بنات ولا ايه؟؟

      حذف
    4. مممممممم مع إني أعرفك من وقت بسيط بس أشهدلك إنك جدعة وراجل :)

      حذف
  5. يعنى حتى لو هبة وافقت وهتحكيلنا المشكلة وتفاصيلها عشان"غير معرف" يحكم ويقول هى مظلومة ولا لاء, هتحكيه لشخص او شخصية مش كاتبة اسمها؟
    ايه رأيك لو تكتب\ى اسمك الحقيقي واهو كلنابمعرفتك؟!

    ردحذف
    الردود
    1. ههههههههههههههههههههههههههه روق روق رووووووستخ رووووووستخ يا ستيفان يا رووووووووستخ وبعدين انا معنديش حاجة اخبيها انا في الاخر كتبت ان الحوار حوار بنات يعني بين بنتين واي بنتين بيحصل بنهم بلاوي حتي لو اسحااااااااااااابي ولا ايه يا معنمي؟؟

      حذف
  6. انا يا جماعة اطريت امسح كومنت لانه كان قذر لابعد الحدود فا بدون لامؤخذة لصاحب الكومنت لانه غير محترم ... وبعتذر منكم لانكم قراتوه.

    ردحذف
  7. لا الحمد لله مقرتهوش
    بس مش قادرة افهم سيكولوجية الناس اللى بتتعب نفسها وتدخل على لينك وتقرا موضوع عشان تكتب كومنت تشتم فيه
    طب وبتقروا ليه م الأول؟
    ناس متفرغة للأذية!
    ربنا يهد
    ي

    ردحذف
    الردود
    1. دا انتي طيبه يا بسمة ... انتي فكراهم بيقروا اصلا؟؟ دول ولا بيبصوا ولا بيشوفوا يا اختي هههههههههه.

      حذف

اهلا وسهلا بكم في مدونتي المتواضعة ( من تحت البلكونة)
وملحوظة :- أي كومنت من شخص مجهول مش كاتب أسمة او فيه ألفاظ خارجة او بيتكلم في موضوع خارج عن النص هامسحة :)