الأربعاء، 29 أغسطس 2012

تجربتي الدجاجية

أنا مش قدره اقول ليكم احساسي أيه دلوقتي؟ جسمي كله مقشعر وكل اللي طالع عليا" ياااااااااااااااااااختي "... النهاردة قلت نفسي أنا ليه معملش فرخة محشية فريك وجبت الفريك والفراخ سيارا وسبتها تفك تلجها وكل شئ بس لما جيت أغسلها بقيت عماله اقول لنفسي شكلها مش مشجع بمنظر الدهون والزلموكه دي معرفش إيه اللي حصلي جيت اقطعها بقي اول ما حطيت المقص عشان اقص الجلد واشيله معرفش إيه اللي جرالي كأن جبل واتحط فوق كتافي وبقي عندي احساس القئ بشع ... بعدين فجأة حاسيت ان الفرخة هاتقوم زاي الزومبييز وتخنقني بجناحتها المسلوخة أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ احساس بشع جدا والله انا دماغي لفت من الاحساس اللي مريت بيه وكل اللي طالع عليَّ وهي الفراخ البانية مالها؟ كووووووخه !!!
حاسه ان من المنظر ظهري بذات نفسه وجعني مش عارفه ليه؟؟ ... المهم الخطة اتغيرت قررت أعمل ... مش عارفه انا هاعمل ايه بصراحة لما اعمل هارجع واقول ليكم .
ادعولي ان الاحساس دا يروح مني عشان اعرف ابدع


هناك 4 تعليقات:

  1. هههههههههههههههههههههه كده هيفتكروكى فرفورة يا بنتى ,,, اقولك بيضتين مسلوقين و عيشى

    ردحذف
    الردود
    1. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
      لا وليه بيضتين ممكن جبنه

      حذف
  2. بصي .. انتي ابعتيهالي وأنا هتصرف
    وهديكي بداله حتة جبنة رومي حلايب قديمة مالهاش حل
    هههههههههههههه

    ردحذف

اهلا وسهلا بكم في مدونتي المتواضعة ( من تحت البلكونة)
وملحوظة :- أي كومنت من شخص مجهول مش كاتب أسمة او فيه ألفاظ خارجة او بيتكلم في موضوع خارج عن النص هامسحة :)